مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 16:062018-04-21سياسي

در پیامی روحانی فرا رسیدن روز ملی و سالگرد استقلال سوریه را به بشار اسد تبریک گفت


رییس جمهور در پیامی به بشار اسد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی و سالگرد استقلال این کشور تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در مبارزات و مقابله با تروریسم کنار ملت سوریه بوده، - روحانی فرا رسیدن روز ملی و سالگرد استقلال سوریه را به بشار اسد تبریک گفت رییس جمهور در پیامی به بشار اسد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی و سالگرد استقلال این کشور تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در مبارزات و مقابله با تروریسم کنار ملت سوریه بوده، آمادگی دارد تا در امر بازسازی سوریه نیز با تمامی امکانات در کنار شما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت "، حسن روحانی رییس جمهور در پیامی به بشار اسد رییس جمهوری سوریه، ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی و سالگرد استقلال این کشور تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در مبارزات و مقابله با تروریسم کنار ملت سوریه بوده، آمادگی دارد تا در امر بازسازی سوریه نیز با تمامی امکانات در کنار شما باشد.

در این پیام آمده است: فرا رسیدن هفدهم آوریل روز ملی و سالگرد استقلال جمهوری عربی سوریه را به جناب عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می گویم.

ملت فداکار سوریه همانطوری که در گذشته برای به دست آوردن استقلال و طرد استعمارگران از کشورشان مجاهدت و جان نثاری کردند، امروزه نیز برای خنثی کردن توطئه های د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیامی روحانی فرا رسیدن روز ملی و سالگرد استقلال سوریه را به بشار اسد تبریک گفت

در پیامی روحانی فرا رسیدن روز ملی و سالگرد استقلال سوریه را به بشار اسد تبریک گفت