مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 15:552018-04-21سياسي

برگزاری هم اندیشی تخصصی «رسانه ها و حمایت از کالای ایرانی»


هم اندیشی تخصصی «رسانه ها و حمایت از کالای ایرانی» این هفته برگزار می شود.

- برگزاری هم اندیشی تخصصی رسانه ها و حمایت از کالای ایرانی هم اندیشی تخصصی رسانه ها و حمایت از کالای ایرانی این هفته برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هم اندیشی تخصصی روز دوشنبه (سوم اردیبهشت ماه) در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برگزار خواهد شد.

بررسی نقش رسانه ها از حمایت از کالای ایرانی، بررسی نقش تبلیغات رسانه ای در جهت دهی به رفتار مصرف کنندگان، رسانه ها و کالاهای فرهنگی، نحوه حمایت از استارت آپ های رسانه های داخلی، بررسی نحوه تولید محتوای پیام های رسانه ای برای حمایت از کالای ایرانی، کارکرد رسانه ها در معرفی و تبلیغ کالای خارجی و داخلی از جمله محورهای بحث این هم اندیشی تخصصی خواهد بود.

محمد حیدری (مدیرکل اداره تبلیغات وزارت ارشاد)، محمود محمدیان (عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی)، حسین خطیبی (مدرس دانشگاه و روانپزشک)، بهروز بهزادی (رییس شورای سیاست گذاری روزنامه اعتماد)، محمود دهقان (رییس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی کل ایران)، صفا صیرقی (رییس هیات مدیره شرکت نماهنگ) و زهره جوادیه (کارشناس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها) روز دوشنبه ـ سوم اردیبهشت ماه ـ از ساعت 16 در این هم اندیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هم اندیشی تخصصی «رسانه ها و حمایت از کالای ایرانی»

برگزاری هم اندیشی تخصصی «رسانه ها و حمایت از کالای ایرانی»