مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 14:262018-04-21اقتصادي

بهره برداری از بزرگ ترین پروژه بزرگ گردشگری در لنگرود


نماینده مردم لنگرود در مجلس از بهره برداری پروژه بزرگ گردشگری در لنگرود خبر داد و گفت: فاز نخست پروژه گردشگری تله کابین و سورتمه لنگرود که فضای بزرگی محسوب می شود و در شمال کشور منحصربه فرد است در نیمه نخست امسال افتتاح می شود.

- مهرداد بائوج لاهوتی امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس" در رشت از افتتاح چند طرح عمرانی در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: طرح های بزرگی در بخش درمان، سدسازی، راه و گردشگری شهرستان لنگرود در نیمه نخست سال جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو بیمارستان در دست ساخت در شهرستان لنگرود وجود دارد افزود: یکی از بیمارستان ها با 133 تخت و بیمارستان دیگر با 64 تخت در دست احداث است که بیمارستان 133 تختخوابی لنگرود در نیمه نخست سال افتتاح می شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به چهار سد در دست احداث در شهرستان لنگرود گفت: دو سد پهلوان بست و گالشکلام در لنگرود با توجه به مضیقه و محدودیت آبی به زودی افتتاح و مورد بهره برداری مردم منطقه برای تأمین آب کشاورزی می رسد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با اشاره به مشکلات ترافیکی مابین شهر لنگرود و شلمان و احداث کنارگذری برای رفع این معضل خاطرنشان کرد: لاین دوم کنارگذر لنگرود که از میدان شهید املاکی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بزرگ ترین پروژه بزرگ گردشگری در لنگرود

بهره برداری از بزرگ ترین پروژه بزرگ گردشگری در لنگرود