مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 13:062018-04-21سياسي

سرپیچی بانک ها در امهال وام به زلزله زدگان کرمانشاه


نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرپیچی بانک ها از دستورات رییس جمهور و استاندار کرمانشاه برای تسهیل در امهال وام زلزله زدگان استان، - گفت: خدمات فرهنگی و آموزشی بیشتری برای دانش آموزان انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمانشاه، شهاب نادری در مراسم افتتاح اردوی امواج مهربانی که در سالن جلسات تالار شهید مفتح و اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه با حضور مسوولان استانی در کرمانشاه برگزار شد، گفت: به عنوان نماینده مردم استان از ملت بزرگ ایران و دولت مردانی که به نحوی در کمک به اهالی این مناطق آسیب دیده خدمات رسانی کردند، کمال قدردانی را داریم.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از زلزله استان کرمانشاه در مناطقی از استان کرمان نیز حوادث زلزله رخ داد، گفت: مجمع نمایندگان شورای اسلامی در تلاش برای ارتقای روحیه مردم مناطق هستند و معتقدیم کردها همچون کوه در مقابل این حوادث ایستادگی می کنند.

وی با اشاره به حضور دلگرم کننده مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، گفت: ما مردم استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس توانستیم با اقتدار از آرمان های انقلاب حراست کنیم و امروز معتقدیم مسوولان به این مناطق مقدس ادای دین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپیچی بانک ها در امهال وام به زلزله زدگان کرمانشاه

سرپیچی بانک ها در امهال وام به زلزله زدگان کرمانشاه