مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 13:052018-04-21اقتصادي

AMB Iran، نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران


AMB Iran، نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران، هم اکنون در بازار ایران نهادینه شده و به عنوان برترین نمایشگاه صنعتی بین المللی در حوزه فلزکاری شناخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، AMB Iran عرصه ارائه جدیدترین دست آوردهای حوزه ماشین ابزار، ابزار دقیق، اتوماسیون و سایر فناوری های مرتبط با ماشین کاری فلز است.

این نمایشگاه فرصتی برای راه اندازی کسب وکار جدید و نیز تبادل دانش با صنعتگران بین المللی فراهم می کند.

AMB Iran زیرشاخه نمایشگاه AMB -نمایشگاه بین المللی فلزکاری آلمان- است که یکی از پنج نمایشگاه برتر دنیا در حوزه فناوری برش فلز محسوب می شود.

شرکت مسه اشتوتگارت – شرکت مطرح برگزارکننده نمایشگاهی- و اتحادیه سازندگان ماشین های تولید ابزار آلمان (VDW) به طور مشترک برگزارکنندگان AMB Iran در تهران هستند.

هدف برگزارکنندگان آلمانی از برگزاری این رویداد ایجاد عرصه بین المللی جهت ارائه فناوری های ساخت و تولید در بازار ایران و کشورهای همسایه است.

اولریخ کرومر فن بائرل رییس هیات مدیره شرکت مسه اشتوتگارت گفت: تعداد زیادی از شرکت کنندگان ایرانی هم اکنون غرفه های خود را در نمایشگاه رزرو کرده اند.

همچنین حضور و جایگاه ما به عنوان مهم ترین نمایشگاه در حوزه فلزکاری از سوی بازار صنعت ایران با استقبال خوبی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

AMB Iran، نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران

AMB Iran، نمایشگاه پیشگام در صنعت فلزکاری ایران