مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 11:512018-04-21دانش

اشتباه دانشگاه ها منجر به اشکال در پرداخت وام دانشجویی شد


صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: عدم رعایت دقت در ثبت شماره حساب ها توسط دانشگاه ها منجر به برگشت حجم بالایی از وام های دانشجویی شده و این امر مشکلات جدی ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، اعلام کرد: مسئولیت کنترل و ثبت دقیق شماره حساب دانشجویان برعهده دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی است.

با توجه به اینکه، عدم رعایت دقت در ثبت شماره حساب ها منجر به برگشت حجم بالایی از وام های دانشجویی شده است و این امر بدلیل بدهکار شدن دانشجویان در سامانه فاز 2 و عدم واریز مبلغ به حساب دانشجویان و دانشگاه ها مشکلات جدی ایجاد کرده است؛ بنابراین لازم است کارکنان اداره رفاه دانشگاه ها برای پیشگیری از مشکلات احتمالی و پرداخت به موقع تسهیلات رفاهی نکاتی را رعایت کنند که به شرح زیر است:از فعال بودن شماره حساب دانشجویان اطمینان حاصل شود و از ثبت شماره حساب های قدیمی و مسدودی که فاقد اعتبارو گردش مالی بوده، در سیستم اتوماسیون پرهیز شود.

از تعجیل و ایجاد حساب های گروهی برای دانشجویان جهت دریافت تسهیلات خودداری شود و قبل از اعلام شماره حساب هایی که بصورت گروهی برای دانشجویان توسط شعب بانک تجارت صادر شده اصمینان حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباه دانشگاه ها منجر به اشکال در پرداخت وام دانشجویی شد

اشتباه دانشگاه ها منجر به اشکال در پرداخت وام دانشجویی شد