مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 11:262018-04-21سياسي

تخصیص 30 میلیارد ریال برای کمک به مراکز آموزشی زلزله زده در کرمانشاه


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تخصیص و تزریق 30 میلیارد ریال برای کمک به مراکز آموزشی زلزله زده استان طی روزهای آتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمانشاه، یزدان پناه در مراسم اردوهای سیاحتی و تفریحی امواج مهربانی متناسب مناطق زلزله استان که در اثر وقایع اخیر دچار آسیب های جدی شده است، گفت: آحاد هموطنان و متولیان استانی در حادثه اخیر خدمات بسیاری به مردم و دانش آموزان داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری، مسوولان دولتی در استان بسیار مؤثر بود و سبب همبستگی بسیاری در بین مردم زلزله زده استان شد و باید تلاش شبانه روزی مسولان استانی و کشور در نظر باشد.

این مسوول گفت: مراسم اردویی امواج مهربانی از امروز به مدت یک هفته در استان برگزار می شود تا در تقویت گروه های دانش آموزانی استان کرمانشاه موثر واقع شود.

وی عنوان کرد: گروه های 300 نفره در این اردوها شرکت می کنند و در مجموع بیش از 1500 دانش آموز در استان با برگزاری مراسمات فرهنگی و اجتماعی، گردشگردی در مناطق دیدنی استان مورد خدمات رسانی قرار می گیرد تا با روحیه بالا به تحصیل بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: آموزش پروزش استان در 6 شهرستان خدمات رسانی هایی ازجمله اهدای تبلت، وسایل آموزشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 30 میلیارد ریال برای کمک به مراکز آموزشی زلزله زده در کرمانشاه

تخصیص 30 میلیارد ریال برای کمک به مراکز آموزشی زلزله زده در کرمانشاه