مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 11:002018-04-21اقتصادي

استفاده سیستم بانکی کشور از مزایای کارت ملی هوشمند برای نخستین بار


مدیرعامل بانک شهر با اشاره به عاملیت این بانک در نمایشگاه بین المللی کتاب پایتخت برای سومین سال پیاپی، تاکید کرد: به روزترین تجهیزات بانکی در این نمایشگاه به ارائه خدمات به اهالی فرهنگ و کتابخوانی می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک شهر"، حسین محمد پورزرندی با تاکید بر اینکه بانک شهر حمایت از ارتقای فرهنگ کشور را بدون توجه به نگاه اقتصادی دنبال کرده و خواهد کرد،افزود: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز قطعا با استقبال قابل توجه هموطنان مواجه خواهد شد؛ از این رو آماده ایم که بهترین و به روزترین سرویس های بانکی را به بازدیدکنندگان ارایه دهیم.

وی با بیان اینکه چندین هزار دستگاه کارت خوان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به کار گرفته خواهد شد، ادامه داد: بانک شهر توانست در سال گذشته رضایت بیش از 98 درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب پایتخت را به دست بیاورد و قطعا حفظ رضایتمندی اهالی فرهنگ و کتابخوانی و همچنین افزایش این میزان در نمایشگاه امسال جزو مهم ترین برنامه های این بانک خواهد بود.

پورزرندی با اشاره به استفاده سیستم بانکی کشور از مزایای کارت ملی هوشمند برای نخستین بار، گفت: به همت متخصصان جوان کشور و همکاری نزدیک بانک شهر با سازمان ثبت احوال ؛ دارندگان کارت ملی هوشمند واجد شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده سیستم بانکی کشور از مزایای کارت ملی هوشمند برای نخستین بار

استفاده سیستم بانکی کشور از مزایای کارت ملی هوشمند برای نخستین بار