مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 10:562018-04-21فرهنگي

روایت داستان «سیاوش» توسط سهراب پورناظری و شجریان


کنسرت نمایش «سی» به تهیه کنندگی همایون شجریان و سهراب پورناظری و مدیریت پروژه تهمورس پورناظری، بار دیگر از نیمه تیرماه، اجرای خود را در کاخ سعدآباد تهران در پیش گیرد.

- کنسرت نمایش سی به تهیه کنندگی همایون شجریان و سهراب پورناظری و مدیریت پروژه تهمورس پورناظری، بار دیگر از نیمه تیرماه، اجرای خود را در کاخ سعدآباد تهران در پیش گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این بار سی داستانِ سیاوش را از شاهنامه فردوسی برگزیده و با بهره گیری از دانش فنی روز دنیا بر آن است که از نیمه تیرماه به صحنه برود.

نخستین بخش از این پروژه، تابستان سالِ گذشته براساس سه داستانِ زال و رودابه، رستم و اسفندیار و رستم و سهراب به مدت سی شب در کاخ سعدآباد روی صحنه رفت و هر شب، میزبان چهار هزار نفر از مخاطب بود.

همایون شجریان خوانندهی کنسرت نمایش سی که سالِ گذشته در نقش سیمرغ به اجرای برنامه پرداخت؛ این بار در نقشی دیگر به صحنه خواهد آمد.

سهراب پورناظری نیز از سالِ گذشته مشغولِ نگارشِ قطعاتِ موسیقایی برای این اثر است و، چون تجربه ای پیشین از موسیقی نواحی، سنتی و معاصر ایران بهره گرفته؛ همچنین در بخش هایی از این اثر، موسیقی کلاسیک غربی نیز شنیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت داستان «سیاوش» توسط سهراب پورناظری و شجریان

روایت داستان «سیاوش» توسط سهراب پورناظری و شجریان