مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 10:502018-04-21سياسي

توجه به مباحث بهداشتی؛ مهمترین مسئله برای میزبانی از گردشگران در سیستان و بلوچستان


با بررسی هایی که شخصاً از کیفیت و کمیت ارایه خدمات به مسافرین نوروزی در سطح استان داشتم، نواقص و کمبودهای زیادی در این حوزه وجود دارد که همه دستگاه های متولی باید از الان برای رفع این نواقص و کمبودها تلاش کنند.

- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با بررسی هایی که شخصاً از کیفیت و کمیت ارایه خدمات به مسافرین نوروزی در سطح استان داشتم، نواقص و کمبودهای زیادی در این حوزه وجود دارد که همه دستگاه های متولی باید از الان برای رفع این نواقص و کمبودها تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان؛ سید دانیال محبی در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر سال 97 اظهار کرد: با هم افزایی و همراهی دستگاه های مختلف باید از همین ابتدای سال شروع به رفع کاستی ها شود تا در سال آینده با مشکلات کمتری مواجه باشیم .

وی توجه به مسایل بهداشتی را مهمترین مسئله برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران برشمرد و افزود: مشکل راه نیز از مسائل مهم دیگری است که می تواند در کاهش تلفات جاده ای و نیز رفاه گردشگران مفید باشد .

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال به نسبت سال های گذشته تلفات کمتری را در جاده های استان شاهد بودیم اما باید در این زمینه فرهنگ سازی شود و صدا و سیما در این زمینه نقش مهم و تأثیر گذاری دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مباحث بهداشتی؛ مهمترین مسئله برای میزبانی از گردشگران در سیستان و بلوچستان

توجه به مباحث بهداشتی؛ مهمترین مسئله برای میزبانی از گردشگران در سیستان و بلوچستان