مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 10:412018-04-21بين الملل

تحریم مراسم «نوبل یهودی»، صدای صهیونیست ها را درآورد


تحریم مراسم دریافت جایزه «نوبل یهودی» توسط یک بازیگر خانم آمریکایی- اسراییلی عصبانیت مقام های صهیونیستی را به دنبال داشته و یک عضو پارلمان این رژیم خواستار سلب تابعیت او شده است.

- تحریم مراسم دریافت جایزه نوبل یهودی توسط یک بازیگر خانم آمریکایی- اسراییلی عصبانیت مقام های صهیونیستی را به دنبال داشته و یک عضو پارلمان این رژیم خواستار سلب تابعیت او شده است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدام برنده امسال جایزه دو میلیون دلاری مؤسسه جنسیس پرایز که از آن به عنوان نوبل یهودی یاد می شود، مقام های رژیم صهیونیستی را به شدت عصبانی کرده و واکنش های صهیونیست ها به تحریم شرکت در مراسم دریافت جایزه ادامه دارد.

متولی اعطای جایزه روز جمعه اعلام کرد که خانم ناتالی پورتمن بازیگر آمریکایی-اسراییلی قصد دارد از شرکت در مراسم دریافت جایزه که قرار است در فلسطین اشغالی برگزار شود، امتناع کند.

 مدیر برنامه های این بازیگر با اشاره به درگیری های اخیر در مرز نوار غزه با سرزمین های اشغالی گفت که حوادث اخیر اسراییل به شدت او را آزرده خاطر کرده و و از مشارکت در هر رویدادی در اسراییل احساس راحتی نمی کند .

اقدام این بازیگر نام آشنای هالیوود سبب شده که یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی از مقامات این رژیم بخواهد، تابعیت اسراییلی او را لغو ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم مراسم «نوبل یهودی»، صدای صهیونیست ها را درآورد

تحریم مراسم «نوبل یهودی»، صدای صهیونیست ها را درآورد