مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 10:102018-04-21اجتماعي

تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز پیش از تابستان وارد مدار می شود


معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: با تلاش هایی که انجام گرفته، پیش از آغاز تابستان امسال تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز وارد مدار می شود.

- حمیدرضا جانباز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دنیا فقط در مناطق محدودی شبکه های فاضلاب، شبکه های مختلط هستند و علاوه بر جمع آوری فاضلاب، آب سطحی را نیز جمع می کنند.

وی در خصوص جمع شدن آب باران در معابر شهر اهواز افزود: به دلیل این که شبکه آب سطحی نداریم، شهرداری ها از شبکه فاضلاب برای جمع کردن آب سطحی استفاده می کنند و دلیل این که پس از باران شاهد جمع شدن آب در معابر و خیابان ها هستیم، این مساله است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان این که متولی این مساله شرکت آب و فاضلاب نیست، گفت: همچنین اگر شبکه مختلط طراحی شود، هزینه های اجرایی بسیار زیاد خواهد شد و این موضوع یکی از دلایلی است که شبکه های مختلط نداریم.

جانباز در خصوص مشکلات فاضلاب در شهر اهواز عنوان کرد: در اهواز باید تصفیه خانه شرق باید وارد مدار شود و در این زمینه با تلاش هایی که انجام گرفته، پیش از آغاز تابستان امسال این تصفیه خانه فاضلاب وارد مدار می شود.

وی ادامه داد: از سال ها قبل بحث استفاده از منابع اعتباری بانک های توسعه ای در دستور کار قرار داشت که با تحریم بخشی از اعتبارات تخصیص داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز پیش از تابستان وارد مدار می شود

تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز پیش از تابستان وارد مدار می شود