مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 08:112018-04-21اجتماعي

رییس سازمان حج و زیارت: هتل بین المللی ایران در نجف راه اندازی می شود


رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به افتتاح آشپزخانه صنعتی در نجف اشرف، از راه اندازی هتل بین المللی و مجهز ایران در این شهر به منظور ارتقای خدمت به زائران عتبات خبر داد.

- "، حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در مراسم افتتاح شرکت صنعتی غذایی ایران در نجف اشرف که با حضور وزیر ارشاد به بهره برداری رسید، از تلاش سازمان حج و زیارت برای ارائه خدمات بهتر به زائران سخن گفت.

وی در این مراسم، افزایش شمار زائران ایرانی عتبات عالیات را به برکت مهمان نوازی مردم خوب نجف، کربلا، کاظمین و سامرا و نیز شور و اشتیاق مردم پیرو مکتب اهل بیت(ع) در ایران دانست که عاشقانه از هر لحظه برای زیارت اعتاب مقدسه در عراق استفاده می کنند.

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به رویکرد سازمان مطبوع خود برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائران، گفت: همانطور که مردم عراق به ویژه نجف و کربلا علاقه مند خدمت بهتر به زائران حسینی هستند، ما هم با همفکری بر آن شدیم تا مسیر بهتری را برای ارائه خدمت به زائران فراهم کنیم.

محمدی دو شرکت امید زائر و مهر و ماه را که از چند سال پیش راه اندازی شده است، برای بهتر شدن زیرساخت های خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات ارزیابی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حج و زیارت: هتل بین المللی ایران در نجف راه اندازی می شود

رییس سازمان حج و زیارت: هتل بین المللی ایران در نجف راه اندازی می شود