مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 اردیبهشت 1397 ساعت 03:162018-04-20اقتصادي

یادداشت/ محمدجواد اخوان رشد کسب و کارهای مجازی در پیام رسان های داخلی


افراد و گروه هایی که با سوءاستفاده از ولنگاری فضای مجازی و عدم نظارت کافی بر آن که به فروش کالاهای ممنوعه ای همچون مواد مخدر و نیز پولشویی و سایر فعالیت های تجاری اقتصادی غیرمجاز می پردازند، - قطعاً میدان عمل در پیام رسان های داخلی نخواهند یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه جوان در یادداشتی از محمدجواد اخوان نوشت: در حال حاضر کسب و کارهای فعال در شبکه های پیام رسان مجازی را در دو نوع می توان تقسیم کرد: کسب و کارهایی که به تبلیغ و یا خرید و فروش کالاهای مجاز (که معامله آنها مطابق قوانین کشور مجاز است) می پردازند و نوع دوم نیز تبلیغ یا معامله کالاها یا محتواهای ممنوعه است.

کسب و کارهایی که در نوع اول فعالیت می کنند و در کالاهایی همچون مواد مخدر فعالیت نمی کنند، قاعدتاً در شبکه های پیام رسان داخلی نیز می توانند به کار خود ادامه دهند و اتفاقاً زمینه هایی برای رشد و شکوفایی بیشتر در شبکه های داخلی دارند.

از جمله اینکه در برخی از این پیام رسان ها امکان پرداخت مالی درون برنامه ای وجود دارد که کار نقل و انتقالات مالی را به واحد پول رایج کشور تسهیل و سازوکارهای نظارتی و اطمینان بخش می تواند مشتریان را با آسودگی بیشتر به خرید از چنین کسب و کارهایی ترغیب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محمدجواد اخوان رشد کسب و کارهای مجازی در پیام رسان های داخلی

یادداشت/ محمدجواد اخوان رشد کسب و کارهای مجازی در پیام رسان های داخلی