مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 21:562018-04-20سياسي

3 پروژه شهرستان نیمروز در انتظار روبان و قیچی مسؤولان/ خاک خوری 7 ساله پروژه ها


در حالیکه در اکثر نقاط کشور مردم منتظر احداث یک پروژه هستند اینجا در شهرستان نیمروز سیستان و بلوچستان، سه پروژه از حدود 7 سال آماده افتتاح بوده و در انتظار روبان و قیچی مسؤولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زابل، در حالیکه در اکثر نقاط کشور مردم منتظر احداث یک پروژه هستند اینجا در روستای چرک شهرستان نیمروز در منطقه سیستان، سه پروژه حدود 7 سال است که آماده افتتاح است.

اولین پروژه اورژانس جاده ای شهرستان نیمروز است که از سال 92 آماده افتتاح شده اما با گذشت چندین سال هنوز در انتظار افتتاح بوده و گلایه مردم منطقه را به دنبال داشته است.

رییس شورای اسلامی روستای چرک به نمایندگی از مردم روستا می گوید: در این روستا سه پروژه مهم اورژانس و پمپ بنزین و نمایندگی کمیته امداد آماده افتتاح است اما مورد بی مهری مسؤولان قرار گرفته است.

وی در مورد وضعیت پایگاه اورژانس می گوید: راه اندازی هر چه سریعتر این پایگاه  لازم و ضروری است زیرا بر اثر تصادفاتی که در این جاده رخ داده، مجروحان در مسیر طولانی رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده اند.

ناصر دهمرده افزود: اگر احداث این پایگاه از نظر مسؤولان مهم نیست، چرا احداث کردند و اگر مهم و لازم است چرا آن را راه اندازی نمی کنند تا مردم از خدمات آن بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه شهرستان نیمروز در انتظار روبان و قیچی مسؤولان/ خاک خوری 7 ساله پروژه ها

3 پروژه شهرستان نیمروز در انتظار روبان و قیچی مسؤولان/ خاک خوری 7 ساله پروژه ها