مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 20:412018-04-20بين الملل

نقشه ریاض و واشنگتن برای تبدیل تروریست ها به سپر تل آویو


نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان پیروزی ارتش سوریه در منطقه غوطه شرقی در حومه دمشق را شکست و ناکامی آمریکا و عربستان دانست و گفت: گروه مسلح جیش الاسلام ساخته و پرداخته این دو کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری النشره، شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در خطبه امروز نماز جمعه گفت: پیروزی بزرگ ارتش سوریه و هم پیمانانش در غوطه شرقی سبب شد که آمریکا و عربستان احساس شکست و ناکامی کنند، زیرا گروه مسلح موسوم به جیش الاسلام (که منطقه غوطه شرقی را در اشغال داشت) و از آنجا بیرون رانده شد؛ ساخته و پرداخته عربستان و آمریکا بود و مسئولان آمریکایی و سعودی دل به محاصره دمشق با این گروه مسلح و تهدید مستقم نظام سوریه بسته بودند.

وی افزود: ناتوانی آن ها در تحمل همین شکست بزرگ و ناکامی ها و شکست های پیاپی نقشه آن ها در منطقه سبب شد که دست به تجاوزگری نظامی سه جانبه به سوریه با حمایت مالی عربستان و تحریک رژیم اسراییل بزنند.

هدف اصلی از این تجاوزگری نیز مانع تراشی در مسیر هرگونه پیشروی ارتش سوریه و روحیه دادن به عناصر مسلح و جلوگیری از فروپاشی بیشتر صفوف آن ها بود، اما این تجاوزگری در رسیدن به این هدف و سایر اهداف خود شکست خورد و شاهدیم که صفوف تروریست ها به صورت پیاپی در حال فروپاشی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه ریاض و واشنگتن برای تبدیل تروریست ها به سپر تل آویو

نقشه ریاض و واشنگتن برای تبدیل تروریست ها به سپر تل آویو