مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 18:262018-04-20ورزشي

جشن امضای کتاب بازیکن فوتبال برگزار شد


شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس حدود پنج ساعت در مرکز تبادل کتاب به استقبال مخاطبان خود رفت و تازه ترین مجموعه شعر خود را برای آن ها امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو"، جشن امضای مجموعه شعر پرواز 69 که شامل سروده های شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس است از ظهر امروز به مدت پنج ساعت در مرکز تبادل کتاب برگزار شد.

صف طویل مقابل مرکز تبادل کتاب نشان از آن داشت که مراسمی برگزار خواهد شد، دوستداران بازیکن پرسپولیس و کتاب ساعت های قبل از آغاز جشن امضا به این مرکز آمده بودند و در انتظار دیدار با شایان مصلح بودند.

* خاطره پیوس از شعرخوانی مصلح در رختکنهنوز خیلی ها نیامده بودند که فرشاد پیوس در این مرکز حاضر شد، او از نفرات نخست بود که به پیشواز مصلح رفت و از او امضا گرفت.

پیوس در حاشیه رونمایی پرواز 69 گفت: شایان مصلح به من گفت، برنامه جشن امضا در مرکز تبادل کتاب دارم به او قول دادم که حضور می یابم و امروز به این مرکز آمدم.

وی ادامه داد: برای انتشار مجموعه شعر او خوشحالم چرا که زمانی که شایان بازیکن من هم بود، این علاقه مندی را نشان می داد.

این مربی فوتبال به یک خاطره اشاره کرد و تصریح کرد: در خاطرم هست بازی مقابل تیم بندرعباس وقتی به رختکن رفتیم شایان در رختکن مقابلم نشست، گفتم شعری بگو تا برنده بازی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن امضای کتاب بازیکن فوتبال برگزار شد

جشن امضای کتاب بازیکن فوتبال برگزار شد