مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 17:162018-04-20سياسي

پاسداران بازوان توانمند اسلام هستند/ حادثه طبس برگ زرینی برای مؤمنان رقم زد


پاسداران حراست کنندگان مکتب امام حسین (ع) و بازوان توانمند اسلام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین در مسجدالنبی این شهر اظهار داشت: بصیرت پذیری را باید در زندگی خود ترویج دهیم چراکه بصیرت چراغ ایمان و روشنی بخش زندگی است.

وی افزود: دو نوع اثرگذاری الهی و شیطان می تواند در زندگی انسان تاثیرگذار باشد و اراده انسانی این است که اثرگذاری الهی را تقویت کرده و اثرگذاری شیطانی را از خود دور کند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: تقوای الهی اگر در زندگی انسان جریان یابد یعنی اراده الهی را موثر کرده ایم و دعا نیز در این حوزه تاثیرگذار است و ماه های رجب و شعبان فرصتی برای دعاست.

از خدای متعال این درخواست را داریم که همه ما تحت تأثیر آیات و پیام های قرآنی قرار بگیریم و موفق به کسب تقوا شویم و همچنین اثرگذار در امر تقوا باشیم.

وی افزود: اینکه خدای متعال به ما آموخته که وَ اجْعَلْنا لِلْمُتَّقِینَ إِماماً ، یعنی خدایا ما را فقط متقی قرار نده؛ بلکه این توفیق را به ما عنایت کن که در امر تقوا یاریگر جامعه و مردم باشیم و پرچم تقوا را برافراشته نگه داریم و مروج ارزش های الهی، دینی و قرآنی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداران بازوان توانمند اسلام هستند/ حادثه طبس برگ زرینی برای مؤمنان رقم زد

پاسداران بازوان توانمند اسلام هستند/ حادثه طبس برگ زرینی برای مؤمنان رقم زد