مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 16:262018-04-20سياسي

ایران هرگونه تعرض به نظام اسلامی را بی جواب نمی گذارد


به آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود هشدار می دهیم که امروز شن های طبس تبدیل به موشک های دوربرد شده و کمترین تعرض به نظام و انقلاب اسلامی را بی جواب نمی گذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام محمد مختاری ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه شهر بیرجند اظهار داشت: ضروری ترین موضوع برای زندگی بشریت، معارف ناب دینی است و کسانی که با دین مخالفت می کنند به ضرر خود، خانواده و جامعه کار می کنند.

وی افزود: فلسفه و رسالت دین، نجات انسان از بن بست زندگی و گشودن معمای بزرگ هستی است و اگر انسان عاقلانه بدون فریفتگی به زندگی و اطراف خود نگاه کند می داند لذت های دنیا و امکانات آن پاسخگو و تأمین کننده یک خواسته انسان نیست.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه انسان ها پیوسته در تکاپو و فعالیت هستند و هر کسی می خواهد خود را به کمال برساند، تصریح کرد: حاکمان و مسؤولان مبادا تحت تاثیر سیطره مسائل مادی قرار بگیرند چراکه اگر با مسائل دنیاپرستانه و قدرت خود را بالا بکشند هیچ گاه جامعه ای پیشرفت نمی کند و اینگونه مسؤولان نیز نمی توانند جامعه انقلابی داشته باشند و نظام را از پیچ و خم مشکلات عبور دهند.

مختاری با بیان اینکه نباید تفکر مسؤولان  مادی باشد، تصریح کرد: پذیرفتن دین حق یکی از راه های رسیدن به زندگی سعادتمند است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران هرگونه تعرض به نظام اسلامی را بی جواب نمی گذارد

ایران هرگونه تعرض به نظام اسلامی را بی جواب نمی گذارد