مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 15:562018-04-20سياسي

سپاه به حدی از بلوغ رسیده که ذهن دشمن را می خواند


امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه نیروهای مسلح قلعه های استوار امنیت کشور هستند گفت: امروز سپاه به حدی از بلوغ رسیده که ذهن دشمن را نیز می خواند و از توطئه های آینده آنان علیه کشور مطلع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، حجت الاسلام حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبری با کارکنان وزارت اطلاعات اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار خواهان مبارزه با شریان های اصلی فساد در کشور شدند که به نظر می رسد وزارت اطلاعات در این راستا نقش تأثیرگذار و بازدارنده ای خواهد داشت.

وی افزود: وزارت اطلاعات باید طوری بر امور نظارت داشته باشد که فردی با پارتی بازی و پول پست و سمت نگیرد چراکه پس ازآن باید منتظر بدبختی های آن نیز بود.

مرادی تصریح کرد: همان گونه که رهبری فرمودند مبارزه با روحیه اشرافی گری و شهوت پرستی نیز باید در دستور کار وزارت اطلاعات باشد.

امام جمعه موقت شیراز با تبریک روز ارتش، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح قلعه های استوار امنیت کشور هستند و باید قدر آنان را دانست چراکه امروز امن ترین کشور منطقه هستیم.

وی افزود: ارتش تنها در یک قلم در چندین عملیات 5 هزار کیلومتر از خاک کشور را آزاد و 48 هزار شهید، 210 هزار جانباز و 25 هزار آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه به حدی از بلوغ رسیده که ذهن دشمن را می خواند

سپاه به حدی از بلوغ رسیده که ذهن دشمن را می خواند