مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 14:552018-04-20فرهنگي

آغاز ثبت نام بن کتاب استادان دانشگاه از اول اردیبهشت


قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران از آغاز ثبت نام استادان دانشگاه ها و حوزه علمیه و سازمان ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد.

- امیر مسعود شهرام نیا ـ قائم مقام سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران ـ با اشاره به زمان ثبت نام استادان دانشگاه ها برای دریافت بن خرید کتاب گفت: استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها می توانند از اول تا چهارم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام از طریق سایت www.

bon.

tibf.

ir" اقدام کنند.

او افزود: بن خرید کتاب استادان و هیات علمی دانشگاه ها 2،500،000 هزار ریال است که 750،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد و الباقی نیز توسط شخص دریافت کننده پرداخت می شود.

قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران تصریح کرد: بن کارت های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهند داشت و نحوه ثبت نام در سایت به خوبی توضیح داده شده است.

شهرام نیا همچنین درباره مشارکت سازمان ها و نهادها برای دریافت بن خرید کتاب نیز گفت: بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان مشارکت هر یک از سازمان ها و نهادها مشخص شده است.

از این رو سازمان ها و نهادها نیز فرصت دارند از اول اردیبهشت ماه تا پایان نمایشگاه نسبت به مشارکت و دریافت بن خرید کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بن کتاب استادان دانشگاه از اول اردیبهشت

آغاز ثبت نام بن کتاب استادان دانشگاه از اول اردیبهشت