مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 14:262018-04-20فرهنگي

«لاتاری» و «به وقت شام» در مرز 10 میلیارد تومان


آمار فروش فیلم های سینمای ایران در حالی اعلام شد که همچنان سهم «مصادره»، «به وقت شام» و «لاتاری» از سایر فیلم ها بیشتر است.

- آمار فروش فیلم های سینمای ایران در حالی اعلام شد که همچنان سهم مصادره ، به وقت شام و لاتاری از سایر فیلم ها بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در هفته ای که گذشت گیشه سینمای ایران برای چند فیلم همچنان گرم بود، فیلم هایی که توانستند مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده و فروش خوبی را از آن خود کنند.

در این بخش سهم فیلم های مصادره ، به وقت شام و لاتاری از سایرین بیشتر بود.

تینا پاکروان مسئول فروش دفتر پخش نیکان فیلم درباره فروش فیلم سینمایی مصادره گفت: فیلم سینمایی مصادره تاکنون 12 میلیارد و 50 میلیون تومان فروش کرده و در حال حاضر 120 سالن سینما در اختیار این فیلم قرار دارد.

علی سرتیپی مدیر دفتر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم سینمایی به وقت شام اظهار کرد: این فیلم در حال حاضر 90 سالن سینما در اختیار دارد و توانسته است تاکنون به فروش 9 میلیارد و 890 میلیون تومانی دست یابد.

فیاض هوشیار پارسیان مسئول فروش دفتر پخش سیمای مهر درباره فروش فیلم سینمایی لاتاری اعلام کرد: فیلم سینمایی لاتاری در حال حاضر 28 سالن سینما در تهران و 120 سالن سینما در شهرستان ها در اختیار دارد و توانسته است 9 میلیارد و 850 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لاتاری» و «به وقت شام» در مرز 10 میلیارد تومان

«لاتاری» و «به وقت شام» در مرز 10 میلیارد تومان