مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 13:162018-04-20سياسي

جنگ نرمی که دشمن آغاز کرده بسیار گسترده است/ این جنگ در 4 روش دنبال می شود


نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جنگ نرمی که دشمن آغاز کرده بسیار گسترده است، گفت: این جنگ نرم در چهار روش تحریف، - تشکیک، نفوذ و ایجاد نهادها و انقلاب های بدلی از جمله جریان های تروریستی طالبان، القاعده، داعش و .

دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اراک، آیت الله محسنی اراکی ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: افتتاح این دفتر با پیشنهاد مردم برای حضور بیشتر و توفیق خدمت به مردم استان بود که در چنین روز مبارکی که مصادف با میلاد امام حسین (ع) و ماه مبارک شعبان است، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی تصریح کرد: امید داریم با افتتاح این دفتر بتوانیم ارتباط نزدیک تری برای توفیق خدمت به مردم داشته باشیم.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امید است این دفتر بتواند خدمات فرهنگی، دینی و خدمات ارزنده دیگری به مردم ارائه داده و محلی برای ایجاد هماهنگی بین مردم، نهادها و ارگان های خدمتگزار باشد، همچنین خدمات مؤثری برای عامه مردم بخصوص قشر مستضعف ارائه دهد تا پاسخگوی نیازهای دینی مردم باشیم.

آیت الله محسنی اراکی با اشاره به اینکه دشمن در عرصه های مختلف جنگ نرم را علیه نظام اسلامی دنبال می کند، تبیین کرد: امروز تهاجم فرهنگی جبهه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ نرمی که دشمن آغاز کرده بسیار گسترده است/ این جنگ در 4 روش دنبال می شود

جنگ نرمی که دشمن آغاز کرده بسیار گسترده است/ این جنگ در 4 روش دنبال می شود