مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 11:452018-04-20سياسي

برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله فقیه خراسانی در یزد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، با اشاره به ضرورت معرفی و شناساندن مفاخر فرهنگی، دینی و علمی توسط رسانه ها، گفت: کنگره بزرگداشت آیت الله فقیه خراسانی 20 اردیبهشت ماه 97 در یزد برگزار می شود.

- مجیدجوادیان زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله فقیه خراسانی، اظهار کرد: این کنگره از گذشته در انجمن مفاخر فرهنگی استان یزد تصویب شده تا مقام علمی، مردمی، اجتماعی و فرهنگی آیت الله فقیه خراسانی تبیین شود.

وی با بیان این که ایشان در بخشی از تاریخ معاصر یزد منشا اثر بودند و تاریخ و هویت مردم یزد محسوب می شوند، افزود: در دستور کار است تا شخصیت های برجسته اجتماعی، دینی، علمی و فرهنگی که می توانند در جهت فرهنگ سازی و الگوسازی برای جامعه و به ویژه قشر جوان اثرگذار باشند را برجسته کنیم و با برگزاری بزرگداشت ها، کنگره ها و یادمان ها جامعه یزد را از وجود مفاخری که در درون خود رشد کرده، آگاه سازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، در بخش دیگری از سخنان خود به نقش پررنگ رسانه ها در افزایش آگاهی جامعه اشاره و تصریح کرد: رسانه عرصه ای است که اگر بسیاری از مباحث انجام شده در چرخه آنان قرار نگیرد و دور از اطلاع رسانه ها اتفاق بیفتد، بازتابی ندارد و خیلی از اهداف محقق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله فقیه خراسانی در یزد

برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله فقیه خراسانی در یزد