مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 11:202018-04-20اقتصادي

با تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی هم محقق می شود


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تولید، اشتغال و حمایت از کالای ایرانی هم محقق می شود اما اگر مسوولین آن را در دستور کار نگذارند و فقط بُرشی از آن را بگیرند، - کار به جایی نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار"غلامعلی ابوحمزه" در نشست خبری در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسدارن و هم چنین روز پاسدار، با اشاره به ارتباط بیش از پیش با رسانه ها در سال جاری اظهار کرد: یکی از موضوعات رهبری در سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی، مقابله جدی با قاچاق کالا چه در مراکز رسمی و یا غیررسمی است که سپاه در این باره ورود کرده تا اشکالات برطرف شود و تولیدکنندگان داخلی به تکلیف خود عمل کنند اما هنوز سالانه 20 میلیارد دلار ورود کالای قاچاق داریم که رقم بالایی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: مهم تر از مقابله با کالای قاچاق، افزایش صادرات و جلوگیری از واردات بی رویه است که هیچ ضرورتی هم ندارد زیرا در داخل کشور با کیفیت بالا در حال تولید است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که اصحاب رسانه فکر کنند چه راهکارهایی برای مقابله با فقر و فساد و تبعیض پیاده شود؟ چه کنیم که مسوولین پاسخگو و مردم مطالبه گر باشند؟ اظهار کرد: سپاه مجموعه ای از کارها را در سطح استان انجام داده و 10 میلیارد تومان در عرصه های مختلف اقتصادی سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی هم محقق می شود

با تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی هم محقق می شود