مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 09:212018-04-20سياسي

درخواست فوری نماینده اصفهان از رییس جمهور


عضو مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس گفت: از مرداد ماه آب شرب برای 5 میلیون نفر در اصفهان وجود ندارد لذا ما 2 الی 3 ماه وقت برای این موضوع داریم و باید برای این مسئله تدبیری اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، حسینعلی حاجی­ دلیگانی نماینده مردم شاهین­ شهر در گفت وگو با میزان، با اشاره به نامه نگاری مجمع نمایندگان اصفهان با رییس جمهور درباره مشکلات آبی این استان گفت: طبق پیگیری های معاونت پارلمانی رییس جمهور بلافاصله نامه نمایندگان اصفهان در جلسه هیئت دولت روز چهارشنبه مورد مذاکره قرار گرفت منتها آقای رییس جمهور در آن جلسه اذعان داشتند که وزیر نیرو و جهاد کشاوری به این موضوع رسیدگی کنند.

وی افزود: ما تشکر می کنیم که دولت این موضوع را در جلسه هیئت دولت مورد بررسی قرار داده است، اما اینکه این نامه به وزرا ارجاع داده می شود فایده ای ندارد چرا که ما پیش تر این موضوع را به وزرا گفته بودیم و هیچ نتیجه ای نگرفتیم تا اینکه ما تقاضای جلسه حضوری با رییس جمهور را در قالب نامه ای مطرح کردیم.

این نماینده مجلس با اشاره به ابعادبحران آبی در اصفهان گفت: معتقدم از مرداد ماه آب شرب برای 5 میلیون نفر دراصفهان وجود ندارد لذا ما 2 الی 3 ماه وقت برای این موضوع داریم و باید برای این مسئله تدبیری اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فوری نماینده اصفهان از رییس جمهور

درخواست فوری نماینده اصفهان از رییس جمهور