مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1397 ساعت 01:102018-04-19ورزشي

صفرپور: بی تجربگی و قرعه سخت دلیل نتایج ضعیف دختران تکواندو بود


سرمربی تیم تکواندوی دختران نوجوان معتقد است که بی تجربگی و قرعه سخت برای تکواندوکاران ایران، دلیل نتایج ضعیف این تیم در مسابقات جهانی بود.

- فاطمه صفرپور در گفت و گو با ایسنا، در مورد مسابقات قهرمانی جهان تکواندو در رده سنی نوجوانان گفت: همه تیم ها با نفرات با تجربه خود در رده سنی نوجوانان آمده بودند و همین مسئله سطح این مسابقات را بسیار بالا می برد.

ما نیز با یک ترکیب جدید در این رقابت ها حاضر شده و نونهالانی که تازه به رده سنی نوجوانان آمده بودند را به تونس اعزام کردیم.

او در پاسخ به این سوال، که دلیل نتایج ضعیف تیم ملی دختران در مسابقات قهرمانی جهان چه بود؟ پاسخ داد: دو دلیل اصلی وجود داشت که این نتایج کسب شد، دلیل اول بی تجربگی و دلیل دوم سن کم تکواندوکاران ایران بود.

40 تا 50 درصد از تکواندوکاران ایران چند ماهی است که از رده نونهالان به نوجوانان آمده وحتی یک میدان بین المللی هم ندیده اند.

البته با همه این ها بازی ها را با اختلاف کم واگذار کردند که نشان می دهد عملکرد فردی خوبی داشته اند اما به تجربه بیشتری نیاز دارند.

سرمربی تیم تکواندوی دختران نوجوان ادامه داد: در 10 وزن موجود برای این مسابقات حدوداً در 9 وزن، تکواندوکاران ایران یا تازه به رده نوجوانان آمده بودند و یا اولین حضور خود در مسابقات بین المللی را تجربه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفرپور: بی تجربگی و قرعه سخت دلیل نتایج ضعیف دختران تکواندو بود

صفرپور: بی تجربگی و قرعه سخت دلیل نتایج ضعیف دختران تکواندو بود