مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 23:162018-04-19سياسي

نقش اساسی سد هراز در تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی استان های شمالی


معاون رییس جمهور با اشاره به نقش اساسی سد هراز در تأمین آب آشامیدنی و آب کشاورزی استان های شمالی، گفت: در سال گذشته بیش از 50 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی کشور سرمایه گذاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان آمل، محمدباقر نوبخت امشب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران که با حضور استاندار، مدیران کل و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل سد هراز برگزار شد، اظهار کرد: حضور مسؤولان ملی در جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها با دو هدف دنبال می شود تا سیاست های ملی به مدیران محلی و منطقه ای منعکس و در مقابل مجموعه گزارش ها شامل دستاوردها، چالش ها و مشکلات از سوی مسؤولان منطقه ای به مدیران ملی انعکاس داده شود.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه کل کشور بر اساس قانون مسؤولیت راهبری و توسعه کشور را در دست دارد، افزود: توسعه در کشور امکان ندارد جز اینکه هر استان با توجه به نقش جغرافیایی برای توسعه منطقه نقش داشته باشد.

معاون رییس جمهور با اعلام اینکه همه برنامه های سال جاری در قانون بودجه تعیین شده است، بیان کرد: براساس قانون محاسبات عمومی بودجه یک برنامه یک ساله دولت است که شامل پیش بینی منابع، سیاست ها و اهدافی است که باید به آن دست یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اساسی سد هراز در تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی استان های شمالی

نقش اساسی سد هراز در تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی استان های شمالی