مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 21:262018-04-19سياسي

وزیر نیرو خبر داد افتتاح سد بالارود اندیمشک در سال 97


سد بالارود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز تا پایان سال 97 این طرح را افتتاح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اندیمشک، رضا اردکانیان عصر امروز در مراسم کلنگ زنی طرح های حوزه آب و فاضلاب اندیمشک که در سالن شهید مطهری اندیمشک برگزار شد، اظهار کرد: واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک در سال 98 وارد مدار اصلی خواهد شد.

وزیر نیرو با اشاره به نیازهای شهرستان اندیمشک، افزود: سد بالارود 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز به آن تا پایان سال 97 این طرح را افتتاح خواهیم کرد.

اردکانیان گفت: در خصوص نیروگاه دوم دز نیز موافقت لازم از طرف وزارت نیرو به شورای اقتصاد فرستاده شده است و پیگیر هستیم تا به نتیجه برسد.

وی عنوان کرد: با همکاری همه جانبه دولت و مجلس شاهد تحقق اهداف مدنظر ما برای پیشرفت در استان خوزستان خواهیم بود.

وزیر نیرو حماسه آفرینی مردم خوزستان را در دفاع مقدس بی نظیر دانست و بیان کرد: خوزستان خطه ای مقدس است که برای رفع مشکلات آن باید همه سعیمان را انجام دهیم.

اردکانیان در بخش دیگری گفت: فاضلاب استان خوزستان می تواند موجب بی کیفیت شدن آب شرب شود چرا که بخش زیادی از فاضلاب تولیدی در این استان کنترل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو خبر داد افتتاح سد بالارود اندیمشک در سال 97

وزیر نیرو خبر داد افتتاح سد بالارود اندیمشک در سال 97