مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 19:562018-04-19سياسي

مجلس با تمام توان از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با تمام توان از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند و امید است مأموریت های خود را در این زمینه به نحو مطلوب انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و افتتاح فاز اول پروژه فروکروم رفسنجان اظهار داشت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان که سال های قبل رقم خورد در ابتدا خیلی جدی گرفته نشد، اما امروز که شاهد اقداماتی هستیم که موجب تحولات گسترده ای در شهرستان رفسنجان و انار خواهد بود.

وی بیان داشت: امروز در استان کرمان همه چیز دست به دست هم داده و اگر از این فرصت استفاده کنیم جای جای استان و کشور می تواند رویکرد توسعه را علی رغم خواست دشمن با شتاب پیگیری کند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام در تلاش هستند تا مسیر حرکت توسعه اقتصادی کشور را مختل کنند، افزود:، اما افتتاح اینگونه پروژه های اقتصادی گواه این است که عزم و اراده مردم و فعالان اقتصادی و مدیران متعهد نظام فراتر از خواست دشمن است و همچنان عزم و اراده مردم این کشور در مسیر انقلاب اسلامی و آرمان های نظام است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه تامین منابع خارجی به سختی باید به روش های فاینانس انجام شود، افزود: امروز سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با تمام توان از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند

مجلس با تمام توان از سرمایه گذاری خارجی حمایت می کند