مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 16:152018-04-19اقتصادي

وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود بوده است


وزیر اقتصاد با اشاره به بحث استفاده از فاینانس در دولت گفت: فاینانس اور بانک توسط دولت در حال پیگیری است اما متاسفانه فضای هجمه تبلیغات منفی عیله کشور قدرت تحرک را از کارفرینان سلب کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود کرباسیان پیش از ظهر امروز در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به صادرات ایران و روسیه اظهار کرد: روس ها پس از تحریم های صورت گرفته بر علیه آن ها توسط اتحادیه اروپا و آمریکا، جهت گیری به سمت ایران پیدا کردند و هم اکنون بحث ترانزیت، ویزا و .

را دنبال می کنند.

وی ادامه داد: در قالب تعریف یک کانال سبز از سوی روسیه، 15 تا 20 درصد تخفیف تعرفه را به کالاهای ورودی ایران در نظر گرفته شده است که تاکنون سه لیست 10 موردی را به کشورهای روسیه اعلام کردیم اما متاسفانه شاهد استقبال تجار ایرانی نبوده ایم.

کرباسیان با اشاره به اینکه در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری توافقنامه اوراسیا قطعی خواهد شد اظهار کرد: در تعاملات و مذاکرات تجاری به حمایت از صادرات می اندیشیم که در این راستا به منظور تشویق صادراتی 1300 میلیارد تومان در بودجه سال 97 در نظر گرفته ایم.

وی به موضوع ارز در کشور در روزهای گذشته اشاره و تصریح کرد: ایجاد سامانه ارزی بحثی قطعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود بوده است

وضعیت اقتصادی کشور رو به بهبود بوده است