مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 14:562018-04-19اقتصادي

برگزاری نشست توسعه گیلان و روسیه در آینده نزدیک


استاندار گیلان از برگزاری نشست توسعه گیلان و روسیه در آینده نزدیک خبر داد.

- خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، مصطفی سالاری ظهر امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان در رشت با تاکید بر تجارت و ارز آوری آن در اقتصاد اظهار کرد: تجارت رکن اصلی رونق اقتصادی در هر کشور است و گیلان نیز در این عرصه از پتانسیل بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ارتباط گیلان با کشورهای همسایه و تأثیر آن در رشد تجارت افزود: نباید در مقابل موانع بی تفاوت بود بلکه باید موانع موجود در حوزه صادرات و گمرکات شناسایی و رفع شود.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت شهرستان آستارا گفت: شهرستان آستارا در آینده به منطقه ویژه اقتصادی در استان گیلان تبدیل می شود.

سالاری با برشمردن ظرفیت های آستارا افزود: باید محدوده توسعه اقتصادی آستارا شناسایی و با رفع موانع زمینه اشتغال و رونق اقتصادی در آن تسریع پیدا کند.

وی توسعه استان گیلان را نیازمند هدف گذاری دقیق دانست و بیان کرد: در آینده نزدیک نشستی در راستای توسعه روابط بین روسیه و گیلان برگزار و بر ظرفیت های طرفین تأکید و به تبادل نظر پرداخته می شود.

استاندار گیلان بر ضرورت توجه جدی به صادرات کالاهای تولیدی گیلان به کشورهای همسایه تأکید کرد و گفت: نباید کشاورزی استان گیلان را سیاسی کنیم چون سیاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست توسعه گیلان و روسیه در آینده نزدیک

برگزاری نشست توسعه گیلان و روسیه در آینده نزدیک