مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 14:452018-04-19پزشكي

افزایش سن امید به زندگی در کشور


معاون اجتماعی وزیر بهداشت از افزایش سن امید به زندگی در کشور خبر داد و گفت: در سال 53 میزان سن امید به زندگی در کشور 53 بود که این میزان در سال 95 به 75 سال رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایازی در نخستین مجمع سلامت استان در سالن غدیر استانداری گیلان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: حوزه اجتماعی سلامت، مقدم بر حوزه بهداشت است وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهور به تشکیل مجامع سلامت در استان ها و شهرستان ها تصریح کرد: مجامع سلامت ابزاری برای تسهیل مشارکت مردم و اجتماعی شدن سلامت است.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت با بیان اینکه حوزه درمان به تنهایی نمی تواند همه سلامت مردم را تضمین کند، افزود: تمامی سازمان ها در امر سلامت نقش دارند.

ایازی افزایش مشارکت اجتماعی مردم برای ارتقای سلامت خود ضروری دانست و افزود: در نظر گرفتن اقدامات پیشگرانه می تواند ارتقای سلامت جامعه را بدنبال داشته باشد.

وی از راه اندازی کانون های سلامت محله با رویکرد اجتماعی شدن مقوله سلامت خبر داد و افزود: کانون سلامت محله، نقطه آغاز مشارکت های اجتماعی مردم در حوزه سلامت است.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت فراهم کردن زمینه انتقال مسئولیت های قابل واگذاری به کانون های محلات، فراهم کردن امکان مشارکت ساختارمند مردم، توانمندسازی جوامع محلی، همکاری مسئولانه همه بخش ها در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سن امید به زندگی در کشور

افزایش سن امید به زندگی در کشور