مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 14:412018-04-19اقتصادي

غیرواقعی بودن قیمت جهشی ارز/نرخ اعلامی دولت به واقعیت نزدیک است


التهاب ارزی باید رخ می داد اما قیمت جهشی که اتفاق افتاد واقعی نبود و قیمت واقعی حول و حوش قیمتی است که از سوی دولت اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مسعود کرباسیان ظهر پنجشنبه در نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان اظهار داشت: در زمینه تشویق صادرات هزار و 300 میلیارد تومان در بودجه دیده شده که از محل درآمدهای مالیاتی تخصیص پیدا می کند.

وی با اشاره به بحث ارز افزود: التهاب ارزی باید رخ می داد اما قیمت جهشی که اتفاق افتاد واقعی نبود و قیمت واقعی حول و حوش قیمتی است که از سوی دولت اعلام شده است.

وزیر اقتصاد و دارایی اظهارداشت: دوستانی که می گویند قیمت باید به صورت شناور باشد، اول باید کف قیمت مطرح شود تا بعد جهت گیری در این خصوص صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید تجربه ناموفق سال های قبل تکرار شود تصریح کرد: همه نمی توانند واردکننده باشند بلکه فقط 70 درصدی که در ارتباط با دولت هستند می توانند از روشی که دولت تعیین می کند این کار را انجام دهند و مابقی باید روش های مطرح شده در دستورالمعل بانک مرکزی را پیگیری کنند.

کرباسیان با اشاره به بحث گردشگری گفت: در این زمینه نیز کمیته هایی تشکیل شده تا 36 نیازی که از سوی بانک مرکزی اعلام شده رسیدگی کند و اصلاحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیرواقعی بودن قیمت جهشی ارز/نرخ اعلامی دولت به واقعیت نزدیک است

غیرواقعی بودن قیمت جهشی ارز/نرخ اعلامی دولت به واقعیت نزدیک است