مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 13:302018-04-19بين الملل

بغداد : دولت های عربی توانایی اعزام نیرو به سوریه متشنج را ندارند


مشاور امنیت ملی عراق و رییس جنبش "عطا" ضمن ابراز تردید نسبت به جدی بودن پیشنهاد آمریکا مبنی بر اعزام نیروی نظامی به سوریه توسط دولت های عربی اعلام کرد، - بغداد : دولت های عربی توانایی اعزام نیرو به سوریه متشنج را ندارند مشاور امنیت ملی عراق و رییس جنبش "عطا" ضمن ابراز تردید نسبت به جدی بودن پیشنهاد آمریکا مبنی بر اعزام نیروی نظامی به سوریه توسط دولت های عربی اعلام کرد، دولت عراق نیرویی به سوریه اعزام نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، فالح فیاض، مشاور امنیت ملی و رییس جنبش "عطا" در خصوص جدی بودن پیشنهاد اعزام نیروهای عربی به جای نیروهای آمریکایی به سوریه ابراز تردید کرده و گفت، دولت های عربی توانایی اعزام نیروهای خود به سوریه متشنج را ندارند.

وی مخالفت خود را با ایجاد پایگاه های نظامی خارجی یا حضور نیروهای آمریکایی در عراق اعلام کرده و گفت، باید حضور مشاوران محدود و براساس نیاز دولت باشد.

این مقام مسؤول افزود، موضع رسمی بغداد مخالف اعزام نیروهای عربی به سوریه خواهد بود و دولت عراق به صورت آشکارا با دولت سوریه در ارتباط بوده و هماهنگی با دولت این کشور برای مبارزه با تروریسم ضرورت دارد.

وی حمله سه گانه آمریکا و متحدانش علیه سوریه را "محدود و نزدیک ترین امر به ماموریتی خواند که باید انجام شود"


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد : دولت های عربی توانایی اعزام نیرو به سوریه متشنج را ندارند

بغداد : دولت های عربی توانایی اعزام نیرو به سوریه متشنج را ندارند