مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1397 ساعت 09:062018-04-19فرهنگي

آغاز ثبت نام بن کارت های دانشجویی نمایشگاه کتاب


ثبت نام از دانشجویان و طلاب متقاضی برای دریافت بن کارت کتاب سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از صبح امروز آغاز شد.

- ، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاستهای ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را در اختیار دانشجویان عزیز قرار می دهد.

در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز این کارت با شرایط ذیل در اختیار دانشجویان قرار می گیرد: بن کارت دانشجویی صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.

زمان ثبت نام: از 30 فروردین تا ساعت 24 روز یک شنبه( 2 اردیبهشت )1397و از طریق سامانه ثبت نام بن کارت دانشجویی به آدرس bon.

tibf.

ir است.

ثبت نام در سامانه امسال به سه شکل انجام می شود: 1- ثبت نام با کارت ملی هوشمند(برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند) 2- ثبت نام به شکل nfc(کارت مجازی) برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند ندارند، داشتن تلفن همراه با سیستم اندروید و نصب نرم افزار همراه شهر(برای دریافت کلیک کنید) الزام ثبت نام در این بخش است.

3- ثبت نام به صورت بن کارت فیزیکی: دراین روش بن کارت از طریق بانک شهر و کیوسک های شهر نت به متقاضیان داده می شود توجه: متقاضیان پس از ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بن کارت های دانشجویی نمایشگاه کتاب

آغاز ثبت نام بن کارت های دانشجویی نمایشگاه کتاب