مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 21:362018-04-18بين الملل

دست رد مصر به سینه عربستان و آمریکا قاهره: به سوریه نیرو اعزام نمی‎کنیم


یکی از مسئولان بلندپایه سابق دستگاه اطلاعاتی مصر در پاسخ به درخواست‎های مسئولان بلندپایه عربستان و آمریکا درباره اعزام نیرو به سوریه اعلام کرد که «نیروهای مسلح مصر مزدور نیستند.

- یکی از مسئولان بلندپایه سابق دستگاه اطلاعاتی مصر در پاسخ به درخواست‎های مسئولان بلندپایه عربستان و آمریکا درباره اعزام نیرو به سوریه اعلام کرد که نیروهای مسلح مصر مزدور نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی دیروز سه شنبه در نشست خبری مشترکی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در شهر ریاض، کشورش به آمریکا گفت که حاضر است برای مبارزه با تروریسم به سوریه نیرو اعزام کند.

 وزیر خارجه عربستان سعودی دیروز اعلام کرد که ریاض پیشنهاد اعزام نیروهای ائتلاف موسوم به ائتلاف اسلامی ضد تروریسم (که مصر هم در این ائتلاف شرکت دارد) به سوریه را داده است.

الجبیر پس از آن، این مساله را عنوان داشت که روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی فاش کرد، آمریکا در نظر دارد با خروج از سوریه، مقاصد خود در این کشور را از طریق افزایش نفوذ چند کشور عربی در سوریه پیاده کند.

به گفته الجبیر، جان بولتون نیز با مصر برای اعزام نیروی نظامی به سوریه مذاکره کرده و از عربستان، امارات و قطر نیز درخواست کمک مالی کرده بود و عربستان نیز ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد مصر به سینه عربستان و آمریکا قاهره: به سوریه نیرو اعزام نمی‎کنیم

دست رد مصر به سینه عربستان و آمریکا قاهره: به سوریه نیرو اعزام نمی‎کنیم