مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 14:362018-04-18دانش

برنامه های هفته نجوم اعلام شد/ رصد خورشید در گنبد مینا


همزمان با هفته جهانی نجوم برنامه های ویژه ای از جمله رصد عمومی رایگان با تلسکوپ در بوستان آب و آتش پایتخت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی امام، دبیر برگزاری هفته نجوم در نشست خبری ظهر امروز که در گنبد مینا برگزار شد، گفت: روز جهانی نجوم در روز جمعه 31 فروردین ماه جاری برگزار خواهد شد و بر این اساس برنامه های ترویجی و علمی برای علاقه مندان به نجوم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه ها از سوی انجمن نجوم و با همکاری آسمان نمای "گنبد مینا" برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه های روز جهانی نجوم که در محل آسمان نمای گند مینا واقع در پارک آب و آتش برگزار می شود، بر اساس علاقه مندی مخاطبان تعریف شده است.

بر این اساس غرفه هایی در اختیار هر یک از گروه های نجومی گذاشته شد و هر کدام از آن ها در زمینه خاصی برنامه هایی را اجرایی خواهند کرد.

دبیر برگزاری هفته نجوم، اضافه کرد: در روز جمعه 15 تا 20 گروه نجومی در برگزاری این برنامه ها مشارکت دارند.

"نجوم کودک"، "نجوم رصدی"، "کار با ابزار های نجومی و تلسکوپ"، "عکاسی نجومی"، "پرسش و پاسخ"، "مبارزه با خرافات" و "گردشگری نجومی"،"مبارزه با آلودگی نوری و انرژی پاک" و "اختر زیست شناسی" از جمله موضوعات برنامه های اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته نجوم اعلام شد/ رصد خورشید در گنبد مینا

برنامه های هفته نجوم اعلام شد/ رصد خورشید در گنبد مینا