مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 14:352018-04-18سياسي

مرتضوی به سرنوشت خاوری بنگرد


«اگر قاضی مرتضوی لحظه ای درنگ کند و با معرفی خود پذیرای قانون و اعمال و اجرای آن باشد، همه این دو سال را پشت میله ها نخواهد بود، بلکه می تواند از کمک های قانونی مانند عفو، - اگر قاضی مرتضوی لحظه ای درنگ کند و با معرفی خود پذیرای قانون و اعمال و اجرای آن باشد، همه این دو سال را پشت میله ها نخواهد بود، بلکه می تواند از کمک های قانونی مانند عفو، آزادی مشروط و مرخصی استفاده کند اما اگر به قانون اعتنا نکند سرنوشتی بهتر از محمودرضا خاوری نخواهد داشت و در هیچ گوشه ای از جهان زندگی آرامی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نعمت احمدی، حقوق دان، در سرمقاله روزنامه شرق نوشت: هر چند نمی توان به اخبار که در فضای مجازی پخش می شود و از ناحیه مقامات ذی ربط تأیید شده است اعتبار داد اما اخباری مبنی بر خروج اعضای خانواده مرتضوی به خارج از کشور پخش شده است که تاکنون مراجع قانونی آن را تأیید نکرده اند.

اما آن چه از ناحیه آقای حسام الدین آشنا منتشر شد که دلواپسی خود را از خروج یا خارج کردن مرتضوی بیان داشته، لابد اطلاعات خاصی دراین باره دارد و همین مطلب باعث گمانه زنی هایی شده است.

شیوه قانونی و رویه قضایی پرونده هایی از این دست این است که به وثیقه گذار اخطار می شود ظرف یک ماه مکفول خود را به اجرای احکام معرفی کند در صورتی که این دستور قضایی اجرایی نشود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی به سرنوشت خاوری بنگرد

مرتضوی به سرنوشت خاوری بنگرد