مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 14:212018-04-18سياسي

حجت الاسلام نبوی: اساتید دانشگاه در ترویج معنویت، معارف و اخلاق پیشگام باشند


مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور با بیان اینکه نسل جوان امروز به مسائل اخلاقی و هدایت نیاز مبرم دارد، گفت: استادان دانشگاه باید الگوی دانشجویان بوده و در زمینه ترویج معنویت، - معارف و اخلاق نیز پیشگام باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی "، حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور (سازمان مرکزی) در مراسمی که امروز برای معرفی وی برگزار شد، گفت: مهم ترین ماموریت ما علاوه بر معلمی، هدایت و استقامت است.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز به مسائل اخلاقی و هدایت نیاز مبرم دارند، افزود: استادان دانشگاه در هر رشته ای که هستند باید الگوی دانشجویان بوده و در زمینه ترویج معنویت، معارف و اخلاق نیز پیشگام باشند.

نبوی اذعان داشت: مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه در صورتی در زمینه تزکیه و هدایت موفق خواهند بود که تمامی مسئولان و استادان دانشگاه نیز در این زمینه همکاری کنند.

وی بر لزوم استفاده از تجربیات حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور تاکید کرد و گفت: همه ما در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سربازیم و برای اینکه بتوانیم نقش مثبتی در دانشگاه پیام نور ایفا کنیم باید از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام نبوی: اساتید دانشگاه در ترویج معنویت، معارف و اخلاق پیشگام باشند

حجت الاسلام نبوی: اساتید دانشگاه در ترویج معنویت، معارف و اخلاق پیشگام باشند