مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 13:412018-04-18دانش

نصیرزاده خبر داد برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در اردیبهشت ماه


مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در آموزش عالی کشور خبر داد.

- برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در اردیبهشت ماه مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در آموزش عالی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی "، حسین نصیرزاده مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با بیان اینکه با شروع سال جدید، برنامه ریزی های لازم برای توانبخشی در حوزه های مختلف در اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده، گفت: از جمله برنامه های ویژه در اوایل اردیبهشت سال جاری، برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در آموزش عالی کشور است.

نصیرزاده با بیان اینکه این نخبگان از آموزش عالی کشور از جمله وزارت علوم، بهداشت، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب می شوند، اظهار داشت: خوشبختانه بیشترین افراد نخبه دانشگاهی در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حوزه آموزشی جامعه ایثارگری توانسته در بخش های علمی ترازهای خوبی پیدا کرده و در جمع نخبگان کشوری حائز توجه و رتبه علمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیرزاده خبر داد برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در اردیبهشت ماه

نصیرزاده خبر داد برگزاری مراسم تجلیل از نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در اردیبهشت ماه