مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 12:562018-04-18سياسي

ارتش آماده و هوشیار است/ قاطعانه مقابل هر تعرضی می ایستیم


فرمانده پایگاه سوم شکاری نوژه و ارشد آجا در استان همدان گفت: ارتش آماده و هوشیار است و در برابر هر تهدیدی با قاطعیت از کشور دفاع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری صبح امروز در آیین رژه روز ارتش جمهوری اسلامی و تجلیل از دلاورمردی های نیروی زمینی اظهار کرد: این هفته، هفته مبارکی است که آغاز هفته عید مبعث و پایان آن میلاد سرور و سالار شهیدان است و در ادامه به عنوان نمادی از اتحاد ارتش و سپاه به روز پاسدار منتهی می شود.

وی افزود: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاورمردان نیروی زمینی یادآور تدبیر حضرت امام (ره) در برابر توطئه منافقان برای انحلال ارتش در ابتدای انقلاب است.

فرمانده ارشد آجا در استان همدان ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی حکیمانه بر ماندگاری ارتش تأکید کرد و این تدبیر، کشور را در دوران دفاع مقدس حفظ کرد.

وی اضافه کرد: همانگونه که ارتش در دوران دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید بر ماندن خود در کنار ملت و انقلاب گواه آورد، اکنون نیز آماده تر از قبل در برابر هر کشوری که خیال خام تهدید یا تهاجمی علیه جمهوری اسلامی را در سر بپروراند، خواهد ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آماده و هوشیار است/ قاطعانه مقابل هر تعرضی می ایستیم

ارتش آماده و هوشیار است/ قاطعانه مقابل هر تعرضی می ایستیم