مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 12:102018-04-18بين الملل

شاکری: نقش ارتش ایران در تامین ثبات و آرامش منطقه بی نظیر است


مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با شرکت مقامات نظامی نیروی دفاع از خود ژاپن، برخی مقامات وزارت خارجه، سفرا، دیپلمات ها و وابستگان نظامی سفارتخانه های مقیم توکیو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاکری سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو در این مراسم طی سخنانی به نقش نیروهای مسلح هر کشوری در حفظ امنیت و ثبات کشور اشاره کرد و نقش ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تامین ثبات و آرامش در منطقه و کشور بی نظیر دانسته و بر توانایی نیروهای مسلح کشورمان صرفا برای صیانت و دفاع از کشور تاکید کرد.

در ادامه این مراسم ناخدا یکم افشین بکایی وابسته نظامی کشورمان طی سخنانی به نقش و ایثارگری ارتش کشورمان در جنگ تحمیلی اشاره کرده و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده تا به توانمندی خود متکی بوده و در زمینه ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز و آموزش پرسنل خودکفا باشد.

وی تاکید کرد: دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دکترین دفاعی است و ایران کشوری صلح طلب بوده و با کشورهای صلح طلب از جمله ژاپن، اهداف صلح طلبانه را دنبال می کند.

در ادامه دریاسالار یامامورا جانشین نیروی دریایی ارتش ژاپن نیز در سخنانی با تبریک این روز مهم به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیار خرسندم که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردم، ما علاقمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاکری: نقش ارتش ایران در تامین ثبات و آرامش منطقه بی نظیر است

شاکری: نقش ارتش ایران در تامین ثبات و آرامش منطقه بی نظیر است