مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 12:062018-04-18بين الملل

متجاوزان سعودی کودکان یمنی را در هر مکانی قتل عام می کنند


محمد الوریث از رهبران جنبش انصارالله و عضو کمیته رسانه ای این گروه، ائتلاف متجاوز سعودی را به کشتار کودکان یمنی متهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد الوریث از رهبران جنبش انصار الله و عضو کمیته رسانه ای این گروه، ائتلاف متجاوز سعودی را به کشتار کودکان یمنی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک از صنعا، محمد الوریث در واکنش به ادعای ائتلاف متجاوز سعودی علیه جنبش انصار الله درباره جذب کودکان گفت: ائتلاف متجاوز سعودی کودکان یمنی را در هر مکانی قتل عام می کند سپس با طرح ادعا های واهی قصد لاپوشانی جنایاتش را دارد.

این مقام ارشد انصار الله یادآور شد جنگنده های سعودی کودکان یمنی را در خانه هایشان قتل عام می کنند و اگر جامعه بین المللی توجهی به مسئله کودکان دارد باید به کشتار کودکان یمنی در خانه ها و مدارس توسط جنگنده های متجاوز سعودی و اماراتی اعتراض کند.

محمد الوریث در ادامه به کارگیری کودکان به عنوان سرباز را از سوی هر گروهی محکوم کرد.

وی تاکید کرد که مردم یمن در برابر تجاوز متجاوزان به خانه هایشان از خود دفاع می کنند.

مقام ارشد انصار الله تاکید کرد: زمانی که متجاوزی بخواهد خانه ات را اشغال کند همه مردم اعم از بزرگ و کوچک برای مقابله با متجاوزان اقدام می کنند وما نمی توانیم مردم یمن را از دفاع از خود و سرزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متجاوزان سعودی کودکان یمنی را در هر مکانی قتل عام می کنند

متجاوزان سعودی کودکان یمنی را در هر مکانی قتل عام می کنند