مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 11:352018-04-18سياسي

از ما گفتن و از شما نشنیدن


یک فعال سیاسی و استاد دانشگاه گفت: شرایط داخلی و منطقه ای جمهوری اسلامی شرایط مناسبی برای تصمیم گیری های راهبردی است و بهترین موقع برای پر کردن شکاف دولایه به نفع لایه دولت رسمی برای مهار ابرچالش ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا جلایی پور طی یادداشتی با هشدار نسبت به آینده سیاست داخلی و سیاست خارجی ایران نوشت: این روزها هرچه نوشته های کارشناسان امورسیاسی و روابط بین الملل را می خوانیم اجمالا نتیجه این است که بعید است برجام فرو بریزد ، ولی از آن مهمتر و خطیرتر تحریم ها است که به صورت نوشته و نانوشته دارد تشدید می شود و بقول روزنامه نگراران بجای اینکه برجام برود این اقتصاد ایران است که دارد می رود .

جلایی پور ادامه داد: باز این روزها هرچه بحث های اقتصاددانان با گرایشات مختلف را می خوانیم اجمالا یکی از نتایج مشترک این است که عبور از وضعیت فعلی و بحرانی اقتصادی به وضعیت رونق و پایدار اقتصادی، فقط راه حل اقتصادی ندارد و به راه حل اساسی سیاسی (هم در سیاست داخلی و هم در سیاست خارجی) نیاز دارد.

این استاد دانشگاه با طرح این سوال که منظور از راه حل سیاسی چیست؟ تصریح کرد: یکی از راه حل های اساسی سیاسی این است که شکاف بین دولایه اصلی نظام سیاسی در ایران را به نفع اولی سامان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ما گفتن و از شما نشنیدن

از ما گفتن و از شما نشنیدن