مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 10:502018-04-18سياسي

ارتش ایران در اوج صلابت و قدرت پاسخگوی تمامی تهدیدات است


فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش ایران در اوج صلابت و قدرت پاسخگوی تمامی تهدیدات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، امیر سرتیپ علی حاجیلو در مراسم گرامیداشت روز ارتش افزود: ارتش روزبروز مسیر تعالی را طی می کند و با ایجاد ساختار سازمانی و تجهیزاتی در اوج قدرت و صلابت پاسخگوی هر تهدیدی است و دژ مستحکم و مدافع نظام و قران و ملت است.

وی افزود: ارتش با تدبیر و ژرف نگری امام راحل در 29 فروردین جان تازه یافت و به عنوان بازو مسلح و شمشیر ولایت در خدمت انقلاب و نوپا و نظام جمهوری اسلامی قرار گرفت.

امیر حاجیلو تصریح کرد: تا به امروز نیروی ارتش در دل بحران ها و چالش ها مسیر توسعه و تعالی را طی کرده و روز به روز شاهد خیزش آن هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش با تاکید براینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوادث و بحران ها ، تهدید های نظامی و امنیتی همیشه موفق بوده گفت: ارتش ایران اسلامی بستر و زمینه امنیت پایدار که زیر ساخت توسعه پایدار است را فراهم کرده و دشمنان را مستاصل و ناامید کرده است.

امیر حاجیلو اظهار کرد: امنیتی که با اتکا به نیروهای داخلی در جمهوری اسلامی ایران با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری حاصل شده امروز به عنوان الگو و معیار سراسر دنیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش ایران در اوج صلابت و قدرت پاسخگوی تمامی تهدیدات است

ارتش ایران در اوج صلابت و قدرت پاسخگوی تمامی تهدیدات است