مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 08:502018-04-18اقتصادي

تمهیدات دولت برای کارکنان بنگاه های واگذار شده در صندوق بازنشستگی کشوری


نمایندگان مجلس در مصوبه ای دولت را مکلف کردند هرساله در لایحه بودجه سنواتی پیش بینی لازم را برای کارکنان و بازنشستگان بنگاه های واگذار شده در صندوق بازنشستگی کشوری به عمل بیاورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس با تصویب ماده 4 طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 مصوب کردند: اشخاص حقوقی سهامدار شرکت تعاونی سهامی عام، هرگاه خود، تعاونی فراگیر ملی، تعاونی سهامی عام یا شرکت سهامی عام باشند، حداکثر حق مالکیت بیست درصد(20%) سهام را داشته و سایر اشخاص حقوقی متناسب با تعداد سهامداران مستقیم و غیرمستقیم خود حداکثر حق مالکیت ده درصد(10%) از سهام را خواهند داشت.

در مواردی که تعاونی سهامی عام در حوزه فعالیت های پولی و بانکی وارد شود احکام ماده (1) این قانون بر این ماده قانونی حاکم خواهد بود.

نمایندگان همچنین با تصویب ماده 6 این طرح مقرر کردند در هر موردی که مزایایی از قبیل حق اولاد، کمک هزینه عائله مندی، کمک هزینه ازدواج، عیدی، فوت و بیمه عمر و حوادث بازنشستگان برای کارکنان و بازنشستگان بنگاه واگذارشده مقرر بوده است و به واسطه واگذاری، کارفرمای بخش غیردولتی و صندوق بازنشستگی کشوری بر مبنای قوانین، تکلیفی برای پرداخت مزایای مقرر ندارد، دولت مکلف است هرساله در لایحه بودجه سنواتی کل کشور پیش بینی لازم را در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات دولت برای کارکنان بنگاه های واگذار شده در صندوق بازنشستگی کشوری

تمهیدات دولت برای کارکنان بنگاه های واگذار شده در صندوق بازنشستگی کشوری