مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 08:452018-04-18اقتصادي

افزایش حاشیه نشینی با افزودن رینگ سوم شهر همدان


مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه ایجاد رینگ سوم شهر همدان هنوز از سوی مشاور طرح تفضیلی مطرح نشده است، گفت: با افزودن رینگ سوم شهر همدان احتمال افزایش حاشیه نشینی وجود دارد.

- مریم سمایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح تفضیلی شهر همدان در سال 85 مصوب و محدوده شهر در سال 89 ابلاغ شده است که در این طرح مقداری از رینگ سوم شهر حذف شد.

وی با بیان اینکه در طرح قبلی شهر همدان به علت حفظ باغات رینگ سوم حذف شده است، تصریح کرد: یکی از علل حذف رینگ سوم شهر همدان جلوگیری از افزایش محدوده شهر و حفظ باغات بوده است.

سمایی با تأکید بر اینکه احداث رینگ سوم کمکی به از بین بردن حاشیه نشینی نمی کند، افزود: اتفاقا با ایجاد رینگ سوم حاشیه نشینی بیشتر می شود چرا که در اطراف معبر ساخت وسازهایی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه قرارداد بازنگری طرح جامع همدان در سال 96 منعقد شده است، خاطرنشان کرد: بازنگری طرح جامع شهر همدان در حال انجام است و فعلا هیچ پیشنهادی از سوی مشاور درباره ایجاد رینگ سوم ارائه نشده است.

مدیر شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه مشاور پس از بررسی همه جوانب به این نتیجه خواهد رسید که آیا رینگ سومی در شهر نیاز دارد یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه رینگ مرکزی همدان پیاده راه شده و تردد وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حاشیه نشینی با افزودن رینگ سوم شهر همدان

افزایش حاشیه نشینی با افزودن رینگ سوم شهر همدان