مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 15:112018-04-17اقتصادي

راهکار عضو کمیسیون بودجه مجلس برای کنترل نوسانات نرخ ارز


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه باید از سال های قبل در فکر جایگزین کردن سایر ارزهای دنیا به جای دلار بودیم، به ارائه راهکار برای کنترل بازار ارز پرداخت.

- شهباز حسن پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به نکته حائز اهمیت در نوسانات بازار ارز اظهار داشت: دولت ها برای مسائل اقتصادی خود باید دارای برنامه ای مدون و مشخص باشند که افزایش به یکباره اخیر نرخ ارز نشان داد دولت برای پول نقدی که در اختیار مردم قرار دارد باید برنامه مشخص و مدون و از پیش تعیین شده ای داشته باشد.

وی افزود: اینگونه نوسانات نرخ ارز موجب بی ثباتی بازار، بی اعتمادی کارآفرینان و سرمایه گذاران نسبت به دولت می شود هرچند سیاست اخیر دولت در اعلام نرخ ارز حرکت قابل قبولی است اما بهتر بود که نمی گذاشتند بازار به این وضعیت برسد تا موجب نگرانی فعالان اقتصادی شود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در تعیین نرخ ارز 4 هزار و 200 تومان چند ابهام اساسی وجود دارد، تصریح کرد: در وهله نخست افرادی که با ارز 3 هزار و 200 تومان کالاهای مردم را وارد کردند یا ثبت سفارش دادند باید دولت نظارت کند این افراد با همان نرخ ارز 3 هزار و 200 تومان کالا را در اختیار مردم قرار بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار عضو کمیسیون بودجه مجلس برای کنترل نوسانات نرخ ارز

راهکار عضو کمیسیون بودجه مجلس برای کنترل نوسانات نرخ ارز