مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 13:502018-04-17سياسي

حفظ آرامش اجتماعی پشتوانه ساماندهی موضوع آب در یزد است


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد پیرامون مشکلات کم آبی و اتفاقات اخیر درزمینهٔ خط انتقال آب شرب به استان یزد با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش و فاصله گرفتن از تنش های اجتماعی گفت: - آگاهی بخشی اثرگذار و مدیریت منسجم از سوی مردم و مسئولان پشتوانه مؤثر در ساماندهی موضوع آب است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین امامی با اشاره به مواجهه استان یزد با موضوع خشک سالی و کم آبی از یک سو و مسائل پیش آمده برای خط تأمین آب شرب از سوی دیگر، اظهار کرد: امروزه کم آبی و خشک سالی به عنوان یک دغدغه مهم در سراسر جهان مطرح است و اغلب مناطق دنیا درشدت و ضعف های مختلف با این موضوع روبه رو می باشند و در مسیر چاره اندیشی برای حل آن تلاش می کنند .

وی افزود: استان یزد دریکی از کم بارش ترین و کویری ترین مناطق واقع شده و به علت کاهش نزولات طبیعی در چند سال اخیر با مشکل کم آبی به ویژه درزمینه شرب و مصارف خانگی روبه رو هستیم طبیعتاً چون آب شرب مردم یک نیاز حیاتی است اهمیت این موضوع دوچندان می شود .

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد گفت: آگاهی نسبت به کم آبی و مدیریت مصرف از موضوعات مهمی است که باید در اولویت قرار بگیرد و بر این اساس نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مؤثر البته بافاصله گرفتن از تنش های اجتماعی و عدم توجه به برخی جهت گیری های مشکل ساز اهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ آرامش اجتماعی پشتوانه ساماندهی موضوع آب در یزد است

حفظ آرامش اجتماعی پشتوانه ساماندهی موضوع آب در یزد است